MERDEKA MANIA : STARTING FROM 28.8.2023-18.9.2023

Semarakkan sambutan Hari Kemerdekaan & Hari Malaysia bersama...

PROMOSI MERDEKA MANIA!!

Ditawarkan kepada anda dua jenama makanan unggul iaitu snek NZCRUNCHIES dan makanan sejuk beku NZFOOD. Dengan hanya pembelian minima RM30 SAHAJA, anda berpeluang untuk dapatkan Free Voucher dan menangi hadiah cabutan bertuah.

NZ Crunchies Brand

NZ Crunchies Brand

Snek Popia Halal Pertama Di Dunia

NZ Food Brand

NZ Food Brand

Bersih, Halal, Berkualiti

Semarakkan sambutan Hari Kemerdekaan & Hari Malaysia bersama...

PROMOSI MERDEKA MANIA!!

Ditawarkan kepada anda dua jenama makanan unggul iaitu snek NZCRUNCHIES dan makanan sejuk beku NZFOOD. Dengan hanya pembelian minima RM30 SAHAJA, anda berpeluang untuk dapatkan Free Voucher dan menangi hadiah cabutan bertuah.

NZ Crunchies Brand

NZ Crunchies Brand

Snek Popia Halal Pertama Di Dunia

NZ Food Brand

NZ Food Brand

Bersih, Halal, Berkualiti

NZCrunchies®

Snek kulit popia yang disaluti lebih daripada 10 perisa unik. Boleh dinikmati dalam edisi botol dan pouch bag!

NZ Food®

Nikmati lebih daripada 20 jenis kuih-muih tradisi 100% halal, berkualiti tinggi dan menepati citarasa ramai.

2 Side NZCRUNCHIES
"Tak henti CRUNCHIES, snek terlazat Abad ini"

SNEK POPIA HALAL PERTAMA DI DUNIA

Nikmati kerangupan kepingan halus snek yang diperbuat daripada kulit popia dengan pelbagai perisa yang sedap dan unik. Tersedia dengan bungkusan mesra pelanggan dan mudah untuk di mana jua anda berada. Pastinya, anda tidak akan terlepas peluang untuk rasai snek yang HALAL serta “tak henti crunchies, snek terlazat abad ini”

MAKE YOUR

BEST CHOICE

Sehingga kini, NZCrunchies mempunyai lebih dari 20 perisa yang lazat sama ada rasa manis, pedas, masin, citarasa klasik, citarasa global dan macam-macam lagi. Terbukti, snek NZCrunchies menjadi pilihan utama snek kegemaran Rakyat Malaysia secara khususnya sebagai kudapan yang membawa rasa kerangupan yang berganda.

Kenal Tentang

KuIh UNIK yang Paling Serba Guna!

Nikmati pelbagai variasi produk pastri kami, di mana kami menawarkan lebih daripada 21 jenis pastri tradisional yang lazat, termasuk Samosa, Karipap, Begedil, Popia Sayur dan Getuk Ubi.

Product NZF1

MAKE YOUR

BEST CHOICE

Nikmati pelbagai variasi produk pastri NZ Food, di mana kami menawarkan lebih daripada 21 jenis pastri tradisional yang lazat. Dihasilkan daripada resipi tradisional yang autentik dan boleh bertahan selama setahun, membolehkan setiap generasi menikmatinya dengan mudah dan memuaskan.

khas merdeka mania
200 Pembeli Terawal akan dapat:
200 X KFC Voucher
Lucky Draw merdeka mania
  • PERTAMA

    Beli produk NZCRUNCHIES atau NZFOOD dengan nilai minima RM30.00 (dalam satu resit) dari mana-mana Rakan Niaga aktif.

  • KEDUA

    Imbas kod QR dan hantarkan maklumat serta bukti pembelian selewat-lewatnya pada 18/9/2023 11.59 malam.

  • KETIGA

    200 pembeli terawal layak menerima BAUCER KFC bernilai RM5. Tunggu PENGESAHAN daripada HQ melalui Whatsapp.

  • KEEMPAT

    Sertai FB LIVE sesi cabutan bertuah untuk melayakkan diri memenangi hadiah. Tarikh akan diumumkan kemudian

Hadiah Lucky Draw
Borang Penyertaan Lucky Draw

Sorry. This form is no longer available.

TERMA & SYARAT

1. Terbuka kepada semua pelanggan NZCRUNCHIES & NZFOOD.

2. Tempoh promosi akan berlangsung dari 28 Ogos – 18 Sept 2023.

3. Promosi ini hanya SAH dengan setiap pembelian minima RM30.00 (dalam 1 resit & tidak termasuk kos penghantaran) dengan mana-mana RAKAN NIAGA yang aktif sama ada untuk produk NZCRUNCHIES ATAU NZFOOD. Pembelian minima adalah dikira secara berasingan bagi kedua-dua produk tersebut.

4. Promosi yang dijalankan ini adalah tertumpu pada peluang mendapatkan baucar dan peluang menyertai sesi cabutan bertuah serta memenangi hadiah yang menarik.

5. Setiap pembelian tersebut dengan jumlah minima yang telah ditetapkan akan berpeluang menerima BAUCAR KFC yang bernilai RM5.00 dan Jumlah baucar adalah TERHAD serta hanya tertakluk kepada 200 pembeli terawal sahaja. Satu nama pembeli hanya berpeluang untuk mendapatkan satu baucar sahaja. Pihak HQ akan membuat pengesahan terlebih dahulu dan HANYA akan menghubungi mereka yang layak mendapatkan baucar sahaja melalui Whatsapp.

6. Semua pelanggan yang membuat pembelian dengan jumlah minima yang telah ditetapkan juga akan berpeluang menyertai CABUTAN BERTUAH dan berpeluang memenangi hadiah yang menarik. Satu nama pembeli hanya berpeluang untuk mendapatkan satu kemenangan hadiah yang disediakan dalam sesi cabutan bertuah dengan syarat perlu menghadiri sesi cabutan bertuah yang akan diadakan nanti. Tarikh sesi cabutan bertuah akan ditentukan dan dihebahkan kemudian di laman media sosial rasmi NZCRUNCHIES & NZFOOD.

7. Untuk melayakkan diri menerima baucar dan menyertai cabutan bertuah, pembeli dikehendaki mengimbas kod QR atau layari laman sesawang di http://nzcrunchies.com/merdeka-mania/ dan perlu menghantar segala maklumat yang diperlukan dengan lengkap dan betul.

8. Segala keputusan dan kaedah pemberian baucar serta pemilihan bagi penyertaan sesi cabutan bertuah adalah muktamad dari pihak HQ. Segala bentuk permohonan juga akan DITOLAK secara kekal SEKIRANYA didapati mempunyai unsur mencurigakan, penipuan & tidah sahih, penghantaran maklumat yang tidak lengkap atau apa sahaja perkara yang dirasai boleh menimbulkan kekacauan, ketidakadilan dan cubaan untuk memanipulasi keadaan.

9. Segala keputusan, pelaksanaan, perubahan terma & syarat atau apa sahaja tindakan lain yang berkaitan dengan PROMOSI dan CABUTAN BERTUAH MERDEKA MANIA adalah  sepenuhnya dibawah hak dan aturan dari pihak HQ NZCrunchies & NZFood serta muktamad dengan/tanpa sebarang hebahan notis rasmi kepada pihak tertentu.

Hubungi Kami Untuk Pertanyaan Lanjut

Ingin menjadi 20 pembeli bertuah yang memenangi promosi cabutan bertuah ini? Jangan tunggu lagi!  Dapatkan info lanjut dengan hubungi kami menerusi pelbagai plaform dibawah:

Khidmat Pelanggan

+60 19-667 9895

Official Social Media :